nedjelja, 13. studenoga 2011.

Ptičica na.....

Ova  slika na drvetu  napravljena je onako u trenu...bez plana i reda....počela je jutros ranije i zbog nje mi je kasnio ručak dobro debelo.....kako je kod mene nedjeljni ručak uvijek okolo dvanest...bilo je čuđenja što se to danas desilo.....mislite da sam priznala šta sam radila do pola jedanest.....?????nisam..
Ovo je neka mix tehnika.....ptica me malo namučila ali ipak tu je na grani...
Zbog problema sa pticom...cijelo popodne sam provela nad papirom  i dobila sam je skoro istu takvu u "One stroke tehnici...( o tome drugi put)

mislila sam da je kraj...fali nešto????????













onda je ptica sjela na granu i to je bilo to......


























Malo proljeća na mojim trapericama u ove hladne i maglovite dane













Budite mi zdrave i vrijedne ...do idućeg posta  pusa svima koji me na ovo mjesto dođu posjetiti....

Broj komentara: 5:

  1. Kako je ova dascica prelijepa!!! Uvijek uzivam gledati tvoje radove, zbilja si talentirana. Zarko zelim nekoliko sati poduke kada jednog dana dodjem u tvoje krajeve. Ovaj tvoj nacin slikanja me odusevljava.

    OdgovoriIzbriši
  2. Haha, ručak je sigurno više prijao uz malo zakašnjenja... a ti si bila prezadovoljna uz ovako lijep rad... ptičica je ispala izvrsno, savršen dodatak uz tvoje cvijeće:))
    A ove nogavice, a šta da kažem nego bravo, majstorice!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Mraz štipa za ruke a oči se cakle od ljepote tvojih radova. Ptičica je izvrsno ispala i savršeno se uklopila u sliku. Traperice su odlične i baš za rastjerivanje hladnoće.

    OdgovoriIzbriši
  4. haha...čitam i gledam prvu sliku ispod i sve si mislim o kakvoj to ptičici govoriš, a onda skrolam dolje i ugledam je gdje se sakrila :)))
    Crvena pozadina je odlična!
    I nema veze što su ukućani lupali sa žlicama po praznom tanjuru dok si ti smišljala na kojoj će grani biti ptičica :)))
    Trapke su zakon!

    OdgovoriIzbriši
  5. Ptićica je krasna i izgleda realistično :) Nisam znala da se i to može sa one strokeom, prekrasno.

    Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši

zahvaljujem na komentaru.....