srijeda, 20. listopada 2010.

ONE STROKE PAINTING OSIJEK

U subotu 23.10. 2010. počinje tečaj  "one stroke " painting koji je organiziran u tri dijela i to:


23.10.2010. - upoznavanje sa OS tehnikom, držanje kista, okretanje  i podizanje ruke, nanošenje boja na kist , izrada vitica, listića, listova na više načina i oblika te njihovo spajanje u jednu cjelinu

30.10.2010.-crtanje ruže, pupoljaka i spajanje u cjelinu sa viticama i listovima


06.10.2010.- izrada slike na platnu sa svim elementima koji su bili na prvom i drugom djelu



Grupa još nije popunjena , ukoliko ste zainteresirani   javite se na mail: branka_59@net.hr

Broj komentara: 6:

  1. Šteta što ne živim blizu da se uključim u ovako zanimljiv tečaj :(
    ...al nadam se da ćemo vidjeti isječke s radionica :)
    Sretno s budućim "onestrokericama"!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ova slika je divna a ja bih rado na tečaj da si mi bliže.
    Do tada mogu samo uživati na ovaj način:)

    Pusa i veliki pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  3. sve više me intrigira OS......za početak vježbam mali prst:))....
    pozdravček iz rijeke:))...
    M.....

    OdgovoriIzbriši
  4. I ja bi da si malo bliže, ali što je tu je, koji tutorijal i eto riješen problem. Ugodan weekend. Loredana.

    OdgovoriIzbriši
  5. Drage moje...nije ni Rijeka na kraj svijeta....Mare , bravo....znaš što treba

    OdgovoriIzbriši
  6. čudovite mojstrovine... listam tvoj blog in dopade se mi vse, vsaka slika zase je popolna.

    OdgovoriIzbriši

zahvaljujem na komentaru.....