nedjelja, 20. studenoga 2011.

Pripremam se....

Da, da ....pripremam se za početne , napredne  i Božićne radionice........biti će tu svega....ružica, kala, maćuhica , ljiljana,normalno i više vrsta Božićnih zvijezda, češera, kuglica,  malo ćemo heklati  na OS način, ptičica, raznih vrsta lišća itd....Tema  besplatne prezentacije  za one  koje će nas posjetiti u nedjelu 11.12.2011 u HobbyBoom Suncokret  u RK Prima  "Izvolite , što želite" i sad dok sam pisala datum shvatih da ću u Splitu proslaviti rođendan.
















p.s. Kako sam dobila dva maila  sa skoro istim  pitanjima a koja su glasila ovako"ukoliko želim postati učitelj OS paintinga  moram li kod Vas proći sve razine tečaja i dobiti od vas certifikaciju  kako bi mogla pristupiti ispitu za učitelja ???????" odgovoriti ću vrlo kratko, OVO JE MENI PRVI GLAS...(.provjeriti ću..)...Da bi stekli zvanje učitelja OSP  nije vam potrebna moja nekakva certifikacija(jer ju ja ne mogu niti smijem izdavati)Jedino što možete od mene dobiti je uvjerenje da ste učenik-početnik, a ni to vam nije potrebno za dobivanje certifikacije  OSCI.

D slijedećeg posta pozdravljam Vas iz maglovite i hladne Slavonije

1 komentar:

  1. Kod tebe nema predaha, radiš punom parom, a tvoje i početne i napredne učenice će ponijeti kući jedno novo znanje i vještinu što će oplemeniti njihov svakodnevni život! Sretno na svim radionicama!
    Škrinjica sa slike je divna, oslikani dio zaista izgleda kao heklani!
    Lp

    OdgovoriIzbriši

zahvaljujem na komentaru.....