četvrtak, 30. rujna 2010.

ružice.....

one stroke ružice 

Posted by Picasa

4 komentara:

  1. Tako jednostavno a tako graciozno!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. kako se ovo jednostavnim čini, a kada se krene, nekako i nije baš tako jednostavno...
    oduševljena sam....

    OdgovoriIzbriši
  3. Hm...ja sam ti ostavila komentar nakon što si objavila ovaj post a sad ga nema?
    Imala sam priznajem problema nekoliko dana sa učitavanjem blogova, pa su se javljale neke greške, nisam mogla ostaviti nikom od prve komentar.
    Očito da i kod tebe nije registrirao moju poruku.
    Ne znam kako je točno glasila, ali nije ni bitno.
    I ja se slažem sa curama da jednostavno izgleda, ali vjerujem da nije.
    Onda bi svi to radili.
    Ti si majstorica One stroke paintinga, a ovaj rad je prekrasan, elegantan, poseban!!!
    Bila bih jako sretna da i ja znam barem jednu ružicu napraviti kao što su tvoje.
    Zahvaljujem na tvojim lijepim i od srca ostavljenim komentarima na mom blogu.

    Veliak pusa!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ajme koliki komentar:))))

    OdgovoriIzbriši

zahvaljujem na komentaru.....