srijeda, 30. studenoga 2011.

FACE PAINTING - Marina

Bilo je ovako:
1.Poruka na mail:"Branka, došla sam iz ZG i imam jednu molbu, trebam oslikati lice...vi meni slikanje ja vama     masažu"(djevojka je fizioterapeut u jednoj poznatoj ZG poliklinici)
2.Pristajem, i pohvalim se MM da ću imati profesionalnu masažu
3.Dogovor je bio sve do dana kad smo se trebale sastati
4. Baš taj dan MM je uklještilo, bole ga ramena, boli ga trtica, boli ga sve(tako je on rekao, ja nisam primjetila)
5.Ja, kao dobra žena pretpostavljate što sam napravila.....




























































Broj komentara: 5:

  1. Wow! Kakav predivan crtež na licu mlade dame :))
    Hm, ne znam što reči na MM ... možda ga je stvarno ukliještilo u pravom trenutku :))
    Puno pozdrava.

    OdgovoriIzbriši
  2. wow, koje oslikavanje, fantastično. A je li se MM dobro izmasirao i odkliještio, nadam se da on zna cijeniti to kakvu dobru ženicu ima

    OdgovoriIzbriši
  3. Marina je sitnica ali ima zlatne ruke...kaže MM

    OdgovoriIzbriši
  4. Kakav rad na licu! Predivno si odabrala boje i uzorak za lice mlade dame. Masaža je uvijek dobro došla i zato je MM profitirao!

    OdgovoriIzbriši
  5. Woooow Branka!!! Zaista si dala sve od sebe i lice ove mlade dame je prekrasno oslikano....jooooj al dal će sve otići kad se umije? Bilo bi šteta da ne potraje malo duže!
    Hm, a za masažu ću samo reći da bi MM ovo moglo preći u naviku, pa ćeš oslikavati lica svaki dan :))))
    Ja sam jednom za rođendan svog muža iznenadila i rezervirala mu masažu...kad je izlazio van nije mogao hodati i rekao je "nikad više" hahaha

    OdgovoriIzbriši

zahvaljujem na komentaru.....