ponedjeljak, 24. rujna 2012.

Zaljubila sam se...

Da mi je netko rekao da ću se zaljubiti odmah  drugi dan ne bi vjerovala. Zašto se to nije desilo odmah prvi dan????E, zato što sam prvi dan bila zbunjena .Nešto drugačije, nešto novo, nešto, nešto......
Bilo kako da bilo ja sam definitvno zaljubljena...doduše još je moram pažljivo ali nema veze imam par mjeseci ispred sebe pa ću pomalo  otkrivati i oblikovati.

Moja nova ljubav se zove ULJE.

Nikud na put bez moje Maje, moje vjerne pratiteljice i velike putnice kojoj nije teško ništa samo nek se nekud ide...zavidim joj.
Sjedamo u auto, da ne bude dosadno počinjem joj pričati  sve epizode Sulejmana, ona šuti, vozi i sluša....mene već kod desete epizode utrnuo jezik, ali mislim si neka, skratititi ćemo vrijeme puta..
Stajemo u Veneciji, prespavamo kod prijatelja ,ujutro krečemo prema Vittorio Veneto, Sabrini Pedron ,pittira ad olio, wet on wet... toliko me toga čekalo ...

Hotel Calvi- to treba vidjeti, s koliko ukusa i ljubavi je uređen


.


rad Flore, vlasnice Hoela


 Ovo mi je na prvu odmah sjelo i već sam u glavi slagala kako bi to bilo dobro napraviti ,ali ne...ovo ima svoje ime i prezime



Flora

Flora, oslikano na porculanu uljanim bojama


Flora, slikano na porculanu uljanim bojama

Flora, slikano na porculanu uljanim bojama




Geranei





Calle-nezavršene



Cijeli dan danas obilazim oko slike jer vidim i znam da treba doradu, budem ovih dana a onda će dobiti cijeli post

I još

Sabrina i moja malenkost


Moje sve...bitno da se putuje

Prvi susret i prva kavica

Put kući

Hvala Tea



Za večeras je stvarno dosta...idem gledati Sulejmama


1 komentar:

  1. pozdrav Branka. Nižete talent na telent kao bisere na ogrlicu. Maja iz Vinkovaca

    OdgovoriIzbriši

zahvaljujem na komentaru.....