ponedjeljak, 3. rujna 2012.

Pun mi je kufer svega-počinjem iznova

Zašto takav naslov?Prvo kad upalim kompjuter prelistam novosti na portalu Net.Hr, vrište bombastični naskovi na sve strane..a kad otvorim u večini slučajeva  nije vrijedno čitanja ni moje paženje
I zato moj naslov posta nemojte shvatiti zaozbiljno I dalje volim OSP i dalje radim OSP i dalje vježbam OSP...čovjek uči dok je živ zar ne?????
Mislim...ne, sigurna sam da ove godine neću oslikati više ni jednu flašicu od Orangine.  Tri popodneva mi je trebalo da završim 90 komada, jako dosadan posao, jedno te isto-jedno te isto  i tako devedeset  puta.








U prijašnjim postovima sam par puta pisala o mojoj velikoj želji da slikam uljem,probala jesam par puta,  ali nije to to. U mojoj velikoj želji čak sam "lovila "jednog slikara Hrvata koji dolazi svako ljeto iz Njemačke u moje mjesto....ostavljala poruke, od mog silnog presinga on se jadan preplašio , nikako mu nije bilo jasno što hoću od njega, a ja sam imala samo par pitanja . Da skratim...nismo se našli.
Sa akrilnim bojama i medijima sam tražila alternativu što se može vidjeti u mnogim mojim radovima unazad godine dana. U siječnju.....nije išlo zbog ogromnog snijega,(sve dogovoreno, rezervirano) u travnju nije išlo zbog svatova.....ako Bog da sad bi trebalo ići .
 Ovo je tek početak moga slikanja uljem , da ću odmah biti uljna slikarica ni ne očekujem  to jednostavno nije ni moguće ..za sada mah, mah svima, budite vrijedne i kreativne.

Pusa, Branka






1 komentar:

  1. Uopće ne sumnjam da će tebi i s uljem ići kao od šale.Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši

zahvaljujem na komentaru.....