srijeda, 15. lipnja 2011.

Ptice, ruže i ja

Vidjeli ste u prijašnjem postu moju ljetnu kuhinju koja izlazi na terasu...e na toj terasi ja svako proljeće savijem svoj kutak .....ali već par godina nisam sama....iznad mene savila je gnijezdo jedna još jedna stanovnica ali ptičja- sjenica. Doslovno sam sudjelovala u stvaranju gnijezda i ostala sam fascinirana s koliko prvenstveno truda i ljubavi ona to radi. Svako jutro bi našla vrpice trave, perja , lišća koje je pripremila za dizanje pod krov....
Toliko se privikla na moje prisustvo da mi je doslovno bila kod nogu.....
Jedan dan su osvanula tri mala šarena jaja.....danima se ona i njezin partner izmjenivali na gnijezdu ..a onda ...čudni zvukovi iz gnijezda ...dobili smo tri male prinove....uvijek gladne i široko raširenih usta dočekivale mamu i tatu sa hranom......
Bila sam prisutna kad su vježbale krila.....mlatile njima u gnijezdu pod budnim okom svoje mame...doživjela njihov prvi let...... na žalost samo sam uspjela snimiti tri slikice.....jer kad bi ja otišla po fotić njih više nije bilo....








moj tata je ogradio žicom jer je prije dvije godine susjedova mačka posjetila gnijezdo i pretpostavljate šta se desilo.....





































Sigurno se pitate zašto ruže u naslovu....i ja sam bila vrijedna ....



























....do idućeg posta ...pozdrav

3 komentara:

  1. Priroda je zaista divna i neobična pa je zato doživjeti ovako nešto stvarno posebno.
    Nama se u firmi prije nekoliko godina u dimnjaku nastanila roda sa svojom obitelji. Znaš li ti što ostane poslije njenog velikog spremanja gnijezda?!

    OdgovoriIzbriši
  2. Vidi mene. Predivna ti je ova košarica. Uvijek me iznova iznenadi tvoje umijeće slikanja. Divno!

    OdgovoriIzbriši
  3. Preprelijepa kosara sa ruzama, svaka cast:-))

    OdgovoriIzbriši

zahvaljujem na komentaru.....