utorak, 1. veljače 2011.

SVAŠTA NEŠTO-T SHIRT

Priznajem , nema me baš često u zadnje vrijeme na blogu...to ne znači da ništ ne radim...radim... radim...dokopala(čitaj posudila)sam se prvi puta uljanih boja i radim nešto novo....još ništa konkretno nemam ali sam se oduševila koje sve mogućnosti pružaju...istina je da se punooooo sporije suše...ali daju potpuno druge nijanse boja...nekako nježnije i elegantnije...sviđa mi se.

U prošlom postu sam obečala da ću vas malo provesti kroz "kosovski vez" sve sam pripremila ali mi je dan prekratak i jednostavno ne stignem...a moram se malo i odmoriti (hm)...obečanje ću održati i idući post će biti o tome(Sanja, nisam zaboravila , šema je u koverti i čeka poštara).

Moram priznati da sam malo lijena za pisanje komentara na blogovima...ali uvjeravam vas da vas sve redovito pratim....oprostite mi ,popraviti ću se.
Pokazati ću vam moju majicu za "tečajeve", oslikana prije par mjeseci bojama za platno i fiksirana peglom.










































Pozdravljam Vas..i ugodnu noć Vam želim

Broj komentara: 12:

  1. Nadam se da ti to nije radna majica u kojoj se zaprljaš od boja.To bi bila šteta, jer majica je prekrasna.

    OdgovoriIzbriši
  2. Pravi izložbeni primjerak, oduševljena sam!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ooooo kako ćeš biti lijepa na tečajevima :))))
    Baš mi se sviđa što si stavila svoj prepoznatljiv znak, koja luda ideja!!!
    Ma ne brini za šemu, ionako sam non-stop u drugom poslu (mislila sam da ćeš skenirati i poslat mailom, bilo bi ti jednostavnije)!
    U nestrpljivom iščekivanju tvog novog posta lijepo te pozdravljam i idem pajkiti :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. zar se mze i na odjeći radit! nevjerovatno,savršeno je,svaka čast

    OdgovoriIzbriši
  5. Ovakve me kreacije uvijek oduševe, a ti navrati i do mene po nagradu. Pozdrav. Loredana

    OdgovoriIzbriši
  6. Aaaaaa, kako je dobra...nemam reci.Da i ja volim uljane boje...tako su mi sedefaste.

    OdgovoriIzbriši
  7. sređena u svakoj prilici!!.....odlična majica,mogu samo zamisliti kako polaznice maštaju da će i same jednog dana imati tako nešto:)))....
    a za komentare draga moja nemoj se ništa ispričavati,nisu oni najvažniji.....
    xoxo....
    M...

    OdgovoriIzbriši
  8. Olá amiga,
    Ficou fantástica, linda!
    Beijos

    OdgovoriIzbriši

zahvaljujem na komentaru.....