nedjelja, 20. lipnja 2010.

CHEERS

4 komentara:

  1. draga brani!!!neces vjerovat,ali uopce nisam skontala da je tvoj blog..valjda zato jer je bila kasna ura kad sam ga otkrila,i mozak mi vise nije funkcionirao kako treba..od srca,iskrene cestitke na ostvarenju sna!!silno me obradovalo kad sam procitala da si dobila certifikat,bravooooooooooooooooo!!!!!puno srece ti zelim...pozdrav i pusa!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. draga brani isto kao i kaći drago mi je da sam te pronašla i drago mi je da imaš svoj blog......možda bih brže povezala da si stavila više starih radova:)))......ovako mi je trebalo malo više vremena da zbrojim dva i dva :))))....
    čestitke na certifikatu....:))))
    pusa.....

    OdgovoriIzbriši
  3. zahvaljujem forumašice...malo se potruditi u matematici i znati ćemo tko je tko....pozdrav

    OdgovoriIzbriši

zahvaljujem na komentaru.....