nedjelja, 14. studenoga 2010.

Dobro večer svima, sa malim zakašnjenjem preuzimam nagradu koju mi je na svom blogu ostavila Karmen http://mojsvijetstvaralastva.blogspot.com/ , zahvaljujem joj što je moja vjerna pratilja. Moram odgovoriti na par pitanja , pa da krenemo:

1.Zašto si stvorila blog?
  Blog sam napravila prvenstveno radi druženja sa svim prekrasnim kreativnim osobama koje pratim i   koji me prate , ujedno i da pokažem možda nešto novo i drugačije i što je najvažnije uživam u tome

2. Koju vrstu blogova čitaš?
Čitam  i slijedim sve blogove koji su kreativni  i "svoji".

3. Imaš li omiljenu marku dekorativne kozmetike?
   Nemam neku posebno omiljenu marku ali ako mogu već birati AVON

4. A odjeće?
   Nemam svoju marku odjeće već kupujem što mi se svidi, a imam i svoju krojačicu MAMU

5. Koji proizvod dekorativne kozmetike ti je najbitniji?
    Krema za lice i ruž

6. Koju boju najviše voliš?
   Definitivno ljubičastu.

7. Tvoj parfem?
   Trenutno YSL

8. Koji film najviše voliš?
   Volim sve filmove Kevina Costnera i Mela Gibsona

9. Koje države želiš posjetiti i zašto?
   SAD i Australiju, nemam pojma zašto..

Nagradu dodjeljujem svim kreativnim blogericama jer su sve tako dobre u onome što rade da su zaslužile nagradu.

4 komentara:

  1. Haha, kratko, jasno i precizno, jesi li takva i na prezentacijama?? Pozdrav, još uvijek se nadam jednom nekoj prezentaciji u Splitu...

    OdgovoriIzbriši
  2. Oi Branka,
    Passei para te deixar um abraço e te parabenizar pelos belas pinturas.
    Excelente e abençoada semana.
    Beijos

    OdgovoriIzbriši
  3. Eda, kratko i jasno je moralo biti jer sam bila dosta u gužvi sa vremenom a nagrada se mora preuzeti zar ne?????

    OdgovoriIzbriši
  4. Draga Branka!
    Svrati na moj blog po nagradu!!!
    Kiss!

    OdgovoriIzbriši

zahvaljujem na komentaru.....