utorak, 2. studenoga 2010.

Božična zvijezda

                                                                                                                                                                                                              Polako nam se šuljaju blagdani.Uvjerena sam da su već kod mnogih počele pripreme(mislim kreativne).
Ovom promjenom vremena večeri su mi  jakoooo duge , a budući da nisam baš ljubitelj  sjedenja pred televizorom , ništa mi drugo ne preostaje nego da uzmem boje i kistove u ruke . Dosta radim u zadnje vrijeme...dobila novi kontigent crijepova....priprema za završni treći dio tečaja  jer nas čeka slika na platnu....neke visilice za vrata ..ali ne žalim se jer radim ono što znam i volim......

















 

 Ovo je vislica za vrata...napravila prije nego je tata izbušio rupe...ali bude on to .....jer on je moj majstor

Broj komentara: 8:

  1. Zvijezda je super, a male, crvene bobice obožavam na zimskim slikama.Budi vrijedna i dalje. Pozdrav, Jasminka.

    OdgovoriIzbriši
  2. Predivna zvijezda!!! Sve pohvale (i tati, naravno)...

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasan rad, prava si majstorica!!!
    Pusa.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ah, sada mi je još više žao što nisam mogla doći na tečaj. Zvijezda je fantastična

    OdgovoriIzbriši
  5. Ovo je savršeno,
    sve pohvale!
    PUSA

    OdgovoriIzbriši
  6. Nemam komentara, samo uzdasi divljenja pri pogledu na tvoju božićnu zvijezdu :)))))))

    OdgovoriIzbriši
  7. prekrasan rad,svaka čast. bravo!

    OdgovoriIzbriši

zahvaljujem na komentaru.....