srijeda, 14. kolovoza 2013.

LJUBAV MOJA/MY LOVE

LUKAS- nešto najljepše , najdragocjenije što  je ušlo u moj život, sve drugo trenutno nije važno. Stiže mi poruka"mama, došli smo kući, dođi" . Auto mi je išao tako sporo, imala sam osjećaj da nikad neću stići a udaljeni smo samo 10-tak km. Oprala ruke, obrisala usta od šminke, uzela to malo stvorenje u ruke i zagnjurila svoj  nos u njegov vrat....da ponovno osjetim taj predivan miris "bebe" i mirisala, šnjofala...vjerujem da znate o čemu pričam



ovako  mi trenutno paše


Tata me uvijek tako lijepo počešlja...a onda kako se kosa suši tako se jedna po jedna vlas diže



Eto, toliko od bake Branke

2 komentara:

  1. Bako, čestitam. Znam o čemu pričaš jer moja unučica je sad 11 mjeseci. Sve najbolje u životu želim Lukasu, njegovim roditeljima i naravno baki i djedi. Jasminka

    OdgovoriIzbriši
  2. Baš sam sretna zbog tebe, uživaj u unučiću <3

    OdgovoriIzbriši

zahvaljujem na komentaru.....