utorak, 2. srpnja 2013.

Eto me......

Dugo me nije bilo na ovom mjestu....to ne znači da nisam ništa radila, jesam..e, sad koliko uspješno budemo vidjeli.Tu i tamo sam navračala da vidim što su drage moje blogerice radile.....Eto malo nekih radova koji su nastali od prošlog javljanja, a koje zanima moj brlj-mrlj  nek  malo bace oko ....







                                        Ovih dana ću postati bakaaaa...prvi put....jedva čekam, samo nek to sve sretno prođe, da uzmem bebača u ruke,ponovo osjetim miris bebe(posebno mirišu zar ne????) .

Do slijedećeg posta.....pusa svima

1 komentar:

  1. Ovaj tvoj brlj-mrlj mene svaki put iznova ostavlja bez daha... tehnika, kompozicija (nešto što nikada neću naučiti), boje... zato i jesi kraljica! I želim ti jednu slatku, mirisnu princezicu (ili princa), već vidim novi trend - baby OSP na tvojim stranicama:)
    Velika pusa

    OdgovoriIzbriši

zahvaljujem na komentaru.....