petak, 5. listopada 2012.

DV"JAGLAC"


Na poziv ravnateljice dječjeg vrtića"Jaglac" gđe. Z.Koren rado sam se odazvala pozivu da održim prezentaciju One stroke paintinga . Naime, nitko nije vidio ni čuo za ovu tehniku (osim gđe Zdenke koja je prolistala moj blog uzduž i poprijeko) pa je tim više  to za mene bio izazov i što je taj vrtić bio drugi dom mojoj djeci.Oglasila je to teta Zdena na sva zvona, tiskala plakate  , zvala telefonom .Prvi puta me uhvatila lagana trema kad sam vidjela koliko će me očiju pratiti,  jer je broj zainteresiranih bio zaista impresivan.Nakon održanog početnog slova samo sam ih molila da sudjeluju u prezentaciji, pitaju što im nije bilo jasno i tako je i bilo...hvala im .Prilazeći stalno mom stolu  gledale miješanje boja, slikanje svake latice i lista..pa ovo..pa kako ono....to volim, jer tišina mi znači nezainteresiranost i zapravo me dekoncentrira..Red strokanja, red kavice...red kiflica....i od planiranih sat  vremena produžilo se to na tri sata i to je još bilo malo .Prezentaciju  sam odlučila voditi po njihovim željama...može ruža...hoćemo još lišća.... hoću suncokret i makove....kale....maćuhice....iris...tulipane itd. Za kraj sam napravila sliku na platnu...staklena vaza na stolu a u njoj tri boje hortenzija i nadam se da će naći svoje mjesto na nekom od zidova vrtića (nemam sliku jer mi se fotić ispraznio...za ne povjerovati).....Suma  sumarum ..bilo je odlično.......!!!!!!! I za kraj skupna slika na kojoj nažalost fali i desno i lijevo krilo.
Evo malo atmosfere....

















 



Nema komentara:

Objavi komentar

zahvaljujem na komentaru.....