ponedjeljak, 27. veljače 2012.

Video 3


 Moj novi nervozni video..zašto nervozni?Zato što mi je moj nervozan i prehlađen sin snimao ovaj video.. stalno sam morala upozoravati jer je ili kihao ili nezainteresirano držao kameru  jer je njemu to bez veze i dosadno....ponavljati nisam htjela..pa eto takav je kakav je....
 
 
 
  

Broj komentara: 6:

  1. Moooram naučiti One Stroke,toliko me oduševljava kada tako vučeš kist , a dobijaš divne slike!Jednom ću naći vremena i otići na neku radionicu!Ovo ti je prekrasno:)):))Hvala na videu:))

    OdgovoriIzbriši
  2. Aaaahhhh...
    Ma kako to jednostavno izgleda kad majstorica radi!! Prekrasan buket, Branka, uživanje je gledati ovaj "nervozni" video!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasno. Uvijek me fascinira lakoća tvojih poteza kistom. Što reći, nego čekam tvoj treći video. Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  4. ma odličan je! Sve se lijepo vidi.

    OdgovoriIzbriši
  5. Neznam što bih rekla, ali izvrsno ti ide ! Zapravo sve mi se sviđa što radiš. Toliko ideja, toliko spretnosti u tome...savršeno

    OdgovoriIzbriši
  6. baš originalnno, svaka čast :)
    Lijepi pozdrav iz Moslavine!

    OdgovoriIzbriši

zahvaljujem na komentaru.....