ponedjeljak, 11. listopada 2010.

WEDDING

Malo sam se igrala sa čašama , bojama za staklo , frostom i srebrnom kontur pastom. Ovo je drugi set čaša koji sam napravila...prvi set sam upropastila sa pečenjem u rerni...sve lijepo napravila i stavila u  rernu fiksirati..sve kak spada..folija i te stvari...a kad sam izvadila.....žutoooooo, hitno  zovem Jasminku..a ona kaže popravka nema.....
Ove čaše su prvotno bile namjenjene mojom kčeri.....voli srebrnu boju ..pa sam odlučila staviti samo frost i kontur pastu...međutim bilo je nekako pusto, pa hajde još malo listića....pa opet pusto, pa još malo ružica.....vidjela sam da sam zapravo napravila čaše za vjenčanje, a kako se moja kčer još ne misli udati...slobodne su...pa ako nekom u skoroj budućnosti treba ovako nešto nek se javi......












































Broj komentara: 9:

  1. Čaše su prekrasne. Stvarno asociraju na vjenčanje. Inače, pekla sam tri zdjele zajedno, dvije su super a treća je izgorila. Radim ju ponovno.Pozdrav, Jasminka.

    OdgovoriIzbriši
  2. Fenomenalno! Jednostavno savršeno!
    A zašto su požutjele u rerni?
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  3. Prve su požutjele...pojma nemam zašto...ove nosim kod mame jer ima novu peć

    OdgovoriIzbriši
  4. Ajme, Branka, kako su lijepe!!! Jesu malo presvečane, ali još bolje, užitak je piti iz raskošnih čaša...

    OdgovoriIzbriši
  5. Draga Branka, mislila sam da si one prve lakirala nečim pa su zato požutjele, ali očito nisi, pa je to stvarno neobično...al najvažnije u svemu je to da nisi odustala!
    ...i još jedno pitanje...da li se poslije fiksiranja u pećnici premazuju nekim zaštitnim lakom ili ne?

    OdgovoriIzbriši
  6. ne, Sanja mislim da neću premazati s ničim (ali još ću provjeriti)jednom sam vazu rađenu s frostom i bojama za staklo pekla...rad mi se nije nešto svidio i pokušala sam skinuti s svim i svačim ali jednostavno nisam mogla....znam da lak "pojede" frost...nestane

    OdgovoriIzbriši
  7. Divne čaše, predivne i ja već zamišljam crno vino u njima(pije li se uopće crno vino u takvim čašama?)I meni se jednom dogodila ista stvar sa žutom bojom i poludjela sam skroz naskroz. Stavila sam jednu vazu u obliku anđela koju sam oslikala bijelom i srebrnom bojom pa mi je cijela bila žuta! Zaključila sam da sam se zeznula u vremenu držanja u rerni.A da stvar bude gora, to mi je dala prijateljica da njoj naslikam nešto lijepo na njenu vazu koja joj je bila preobična.Upropastila sam je do kraja, a najgore mi je bilo kad sam joj je vratila u takvom stanju...

    OdgovoriIzbriši
  8. Olá amiga,
    Vim agradecer a visita e o elogio.
    Estas taças estão maravilhosas, parabéns.3
    Excelente semana
    Bjs
    Estanislava

    OdgovoriIzbriši

zahvaljujem na komentaru.....