četvrtak, 10. lipnja 2010.

SVEGA POMALO

 Tu ima  svega pomalo..malo krekla..malo struktur paste...one stroke ružice..glitera boje šampanjca .Nastala u jedno popodne jer se sve sušilo na ovoj paklenoj vručini brzo..u nedjelju ide meni vrlo dragoj osobi koja voli primati ovakve stvari a kad jetako onda i ja volim darivati. Cijelo popodne sam bila dobra ujna i moj nećakinji pravila sliku na platnu za rođendan njezinom dečku...printale zajedničke njihove slike na printer pa nešto iskombinirale...ispalo iznenađujuće dobro...ali ne smijem staviti na blog.......z a b r a n i la. U pregovorima za održavanje jednog v e l i k o o o g  tečaja, ali o tome više kad dogovorim na tvrdo.Svima koji me ovdje posjete želim ugodan ovaj vruči petak sa što manje komaraca.

1 komentar:

  1. Prvi puta sam na tvom blogu i jako mi se sviđa.
    radiš prekrasne stvari!
    Šteta da nisam prije saznala za tebe.
    Odmah sam se prijavila kao tvoj pratioc i sa zadovoljstvom ću te pratiti dalje:)
    Navrati i ti na moj blog naći ćeš nešto lijepo za sebe.
    Veliki pozdrav
    Zondra Art

    OdgovoriIzbriši

zahvaljujem na komentaru.....